Jak zrealizować kolportaż ulotek

Nie ulega żadnej wątpliwości, że skuteczna marketing musi natrafić bezpośrednio do klienta. Nie ma chyba bardziej lepszego sposobu na trafienie ze własną ofertą do klienta niż bezpośredni kontakt. Bardzo skuteczna jest także kampania z użyciem ulotek reklamowych.



O ile chcemy dotrzeć z ofertą do jak najszerszego grona odbiorców musimy zaplanować nie tylko i wyłącznie wygląd ulotki, jej szatę graficzną oraz treść, ale także powinniśmy zadbać o odpowiednią dystrybucję. Właściwy kolportaż ulotek ma ogromne znaczenie dla powodzenia całej akcji promocyjnej.
Na 100 procent, dystrybucję ulotek musimy zlecać tylko doświadczonym w tym temacie osobom oraz dodatkowo firmom. Nie ma nic irytującego dla ewentualnego klienta niż nieestetycznie zapchana ulotkami skrzynka pocztowa. Jeszcze gorzej będzie jeżeli już ulotki z naszą ofertą trafią na zabrudzoną powierzchnię, na przykład wycieraczkę czy za brudną szybę samochodu. W związku z tym, zwłaszcza w dużych miastach, takich jak chociażby stolica, powinno się bacznie obserwować firmy oferujące skuteczny kolportaż ulotek. Warszawa to ogromne miasto i praktycznie w każdej kategorii biznesowej będziemy musieli zetrzeć się z silną konkurencją. Dlatego także, bez znaczenia czy prowadzimy restaurację, myjnię samochodową, czy oferujemy inne, konkretne usługi lub towary, to skuteczny reklama jest na wagę złota. Ażeby dotrzeć z ofertą do klientów mieszkających w różnych miejscach: blokach czy domach jednorodzinnych czy szeregowych powinniśmy mieć pewność, że zlecony kolportaż ulotek spełni nasze oczekiwania. Z całą pewnością, bardzo ważna z naszego punktu widzenia będzie również cena całego przedsięwzięcia. Osoby prywatne , a ponadto przedsiębiorstwa zajmujące się roznoszeniem ulotek w Warszawie zazwyczaj mają nieco wyższe oczekiwania płacowe niż zleceniobiorcy w innych, mniej zamożnych częściach kraju. W związku z tym, należy pamiętać że kolportaż ulotek w Warszawie kosztuje ciut więcej, niż w sytuacji mniejszych miast i wziąć to pod uwagę w trakcie przygotowywanie kosztorysu kampanii marketingowej.
Warto zobaczyć: kolportaż ulotek.